Vrijdag 3 september 2021: ochtendexcursie Dahliaspektakel Midden Nederland

Deze excursie staat in het teken van de naderende herfst en wat past daar beter bij dan Dahlia’s! Wij bezoeken twee tuinen ‘Hubertushof' en 'In de Vrolijke Mortier'. Hoewel de excursie in het teken staat van Dahlia’s is er nog heel veel meer moois en interessants te zien, dat bewijzen de foto’s op de websites www.tuinhubertushof.nl.

De tuin Hubertushof zal als eerste worden bezocht. De eigenaresse zal, onder het genot van koffie/thee en iets lekkers met veel passie een toelichting geven over het ontstaan van de tuin. Er is heel veel te bewonderen in de Hubertushof, dus camera’s in de aanslag!

Daarna rijden we naar pluktuin ‘In de Vrolijke Mortier’. Ook hier valt veel te zien en voor iedereen bestaat de mogelijkheid zelf een (Dahlia)boeket te plukken. De kosten voor het plukboeket zijn inbegrepen in de excursieprijs.

Bij deze pluktuin behoort ook een theehuis en, voor degenen die dat willen, kan de lunch worden gebruikt. Het is wel verstandig dit vooraf onderling met elkaar te communiceren i.v.m. meerijden. De kosten voor koffie/thee of lunch zijn bij de pluktuin voor eigen rekening.

Meer informatie:

• vrijdag 3 september 2021, vertrek, 9.00 uur, terugkomst rond 14.00 uur
  • vertrek vanaf Groenhovenpark, Heuvellaan, 2803 DN Gouda
  • eigen vervoer / meerijden; update 17/8/2021: omdat we niet voldoende chauffeurs hebben die deelnemers kunnen vervoeren, is het alleen nog mogelijk aan te melden indien u zelf over vervoer beschikt, wilt rijden en 2 of 3 deelnemers kunt meenemen!
  • prijs leden €  15,--, niet-leden € 17,50, incl. meerijden, koffie/thee/lekkers bij de "Hubertushof" en plukboeket bij "In de Vrolijke Mortier"
  • min 10 / max 20 personen
  • aanmelden uiterlijk 20 augustus 2021
  • voor de voorwaarden klik je hier.