zaterdag 7 augustus 2021 - dagexcursie naar de Kop van Noord Holland

Onze dagexcursie brengt ons dit jaar naar de Kop van Noord-Holland. We starten met een bezoek aan 2 tuinen (in dezelfde straat) in Hippolytushoef op Wieringen, waar we gastvrij zullen worden ontvangen. Meer info over ‘De Waddentuun’ enDe Zonnehoek’. De lunch wordt gebruikt in deze tuinen.

Daarna vertrekken we naar kwekerij De Tuinstek in Tuitjenhorn waar milieuvriendelijk en onbespoten planten worden gekweekt. Er is een zeer uitgebreide Salvia-collectie.

Voor het bezoek aan de laatste tuin gaan we naar Schellinkhout waar ‘Ilnacullin’ te bewonderen is. Ook het filmpje over deze tuin  is de moeite waard om van te voren te bekijken. De reportage over deze tuin was te zien in het programma Binnenste Buiten van de KRO/NCRV.

Na een hopelijk gezellige dag is het leuk om deze met elkaar af te sluiten met een gezamenlijke maaltijd (hoofdgerecht) tijdens de terugreis in Zuidoostbeemster.

Meer informatie:

• zaterdag 7 augustus 2021, vertrek, 8.00 uur, terugkomst rond 21.00 uur
  • vertrek met luxe touringcar: vanaf: Groenhovenpark, Heuvellaan, 2803 DN Gouda
  • prijs leden: €  70,--, niet-leden € 78,50, incl. vervoer, entree, koffie/thee, lunch en afsluitende maaltijd (excl drank)
  • min 25 / max 50 personen
  • aanmelden uiterlijk 30 juli 2021
  • indien rekening dient te worden gehouden met dieetwensen (lunch en diner), deze graag bij aanmelding doorgeven!
  • voor de voorwaarden  klik je hier.

aanmeldformulier dagexcursie naar de Kop van Noord Holland - 7 augustus 2021 - verplicht in te vullen velden *