Word ook lid van Groei & Bloei Gouda en omstreken

Ben je graag buiten bezig? Heb je misschien groene vingers of juist nog niet? Heb je plezier in tuinieren en de natuur en deel je dat graag met anderen? Dan voel je je bij Groei & Bloei vast thuis.

Groei & Bloei Gouda organiseert :

• Informatieve lezingen
  • Groendecoraties
  • Excursies en tuinbezoek,
  • Ruilbeurzen planten en zaden
  • Zaai- en Stekkengroep
  • Leden krijgen 12x per jaar de NieuwsFLITS met informatie over onze activiteiten en 4 x per jaar de Vooruitblik.

En natuurlijk 11x per jaar het tijdschrift Groei & Bloei. Interesse?

Je kunt je aanmelden als lid van Groei & Bloei door rechtsboven op de button ‘Word lid’ te klikken. Je komt dan op de site van Groei&Bloei en kunt daar jouw gegevens invullen. Je wordt dan automatisch ook lid van Groei&bloei Gouda en omstreken.

Jaarabonnement/ -lidmaatschap

• Contributie per jaar: zie de website van Groei & Bloei
  • Op de website staat iedere maand een mooie aanbieding voor als je in de loop van het jaar lid wordt. Je kunt dan Groei&Bloei-lid worden met een hoge korting. Zeer de moeite waard!
  • Het lidmaatschap wordt stilzwijgend per kalenderjaar verlengd
  • Opzeggen kan voor 1 oktober van het lopende jaar.

Een lidmaatschap biedt veel voordelen.
Als lid van Groei&Bloei ben je niet alleen lid van de landelijke vereniging, maar profiteer je ook van alle activiteiten die je plaatselijke afdeling organiseert. Je ontmoet medetuiniers en kunt ervaringen uitwisselen. Samen genieten van bloemen en planten!