Tuinderij Vlijtig Liesje in Waddinxveen

Tuinderij Vlijtig Liesje is al tientallen jaren een vertrouwd gezicht aan de Bloemendaalseweg in Waddinxveen. Ooit begonnen met de verkoop van perkplanten, potgrond en tuinaarde. Inmiddels is het assortiment enorm uitgebreid. Naast perkplanten is Vlijtig Liesje ook een vertrouwde tuinderij voor vaste planten, uitgebreid assortiment zomerbloeiers en decoratieve tuinaccessoires.

Bij Tuinderij Vlijtig Liesje neemt u zelf een kijkje in de kassen waar wij alle perkplanten kweken. In een gemoedelijke sfeer kunt u bij ons zelf, in de kassen en buiten, uw planten en andere artikelen uitzoeken en verzamelen. Natuurlijk staan wij ook voor u klaar om advies te geven of om u te helpen bij het uitzoeken van uw planten.

Doordat wij alle perkplanten zelf kweken, kunnen wij je niet alleen een ruim assortiment aanbieden, maar ben je ook verzekerd van een goede kwaliteit tegen een aantrekkelijke prijs.

Ben je op zoek naar iets speciaals en kunt je het niet vinden, dan kunnen wij je wellicht verder helpen. Alle soorten vaste planten zijn bij ons te bestellen.

Ter plekke kunnen wij je hanging basket of plantenbak vullen met de door jou uitgekozen planten, zodat je het thuis direct in je tuin of op je balkon kunt zetten.

Bloemendaalseweg 10
2741 LE Waddinxveen

info@vlijtigliesje.nl
Telefoon: 0182-393652

Als Groei & Bloei Lid krijgt u 10% Korting op planten.

Korting bij Gamma Gouda

In het kader van kortingsmogelijkheden t.b.v. Groei&Bloei leden van onze afdeling hebben we met de vestiging van de Gamma Bouwmarkt in Gouda een korting afgesproken van 10% voor de leden van onze vereniging.

De korting geldt voor het gehele assortiment (exclusief aanbiedingsprijzen en winkelkortingen).

Voor het in aanmerking komen van de korting dien je de laatste Groei&Bloei pas bij de caissière te tonen. Ook bij Gamma kan er naast de Groei&Bloei-pas om een legitimatiebewijs worden gevraagd.

Den Hertog Tuinplanten in Boskoop

Midden in het centrum van de sierteelt - Boskoop - kunnen wij u het grootste assortiment tuinplanten aanbieden. Het assortiment bestaat o.a. uit Heesters, Coniferen, Laan- en leibomen, Vaste planten, Groenteplantjes en Vruchtbomen.

Korting op vertoon van uw leden pas.

Den Hertog Tuinplanten,

Zijde 167,