woensdag 20 maart 2024: Paasworkshop bij Atelier Natuurschatten in Haastrecht

Met Pasen om de hoek willen we je graag uitnodigen voor een inspirerende en creatieve workshop groendecoratie! Laat je betoveren door de frisse geuren en levendige kleuren van lentebloemen en ontdek hoe je je huis kunt omtoveren tot een sfeervolle oase.
Wat kun je verwachten tijdens deze workshop:

• Stap-voor-stap begeleiding bij het maken van prachtige groendecoraties voor Pasen.
  • Tips en trucs van ervaren bloemsierkunstenaars.
  • Een gezellige sfeer waar je kunt genieten van leuke gesprekken en nieuwe vrienden kunt maken.
  • Alle materialen worden verstrekt, dus je hoeft alleen maar je creativiteit mee te brengen.

Of je nu een doorgewinterde bloemschikker bent of nog nooit eerder met bloemen hebt gewerkt, deze workshop is geschikt voor alle niveaus. Kom alleen of nodig een vriend of familielid uit om samen te genieten van een gezellige avond vol creativiteit.
Op woensdag 20 maart a.s kun je aan de slag met natuurlijke materialen voor een mooi paasstuk.

DE PAASWORKSHOP IS VOLGEBOEKT, NIEUWE AANMELDINGEN ZULLEN OP DE WACHTLIJST WORDEN GEPLAATST.

Meer info:

• woensdag 20 maart 2024 van 19.30 - 22.00 uur
  • Plaats: Atelier Natuurschatten, Hoogstraat 94, Haastrecht
  • Prijs voor leden € 25,-, niet-leden € 30,--
  • toegang voor niet-leden, wanneer het minimum niet gehaald wordt door leden
  • Min 6 / max 14 personen
  • Snoeischaar meenemen
  • Aanmelden uiterlijk 1 maart 2024
  • Voor de voorwaarden klik je hier

Aanmeldformulier Paasworkshop - 20 maart 2024 - verplicht in te vullen velden*