Woensdag 11 december 2024: Kerstworkshop bij Atelier Natuurschatten in Haastrecht

Met de feestdagen in zicht willen we je graag uitnodigen voor een betoverende kerstworkshop groendecoratie! Duik samen met ons in de magische wereld van kerstgroen en ontdek hoe je je huis kunt transformeren in een winterwonderland vol prachtige decoraties.
Wat kun je verwachten tijdens deze workshop:

• Creatieve begeleiding bij het maken van unieke kerstgroendecoraties.
  • Inspirerende tips van ervaren bloemsierkunstenaars.
  • Een warme en gezellige sfeer waar je kunt genieten van fijne gesprekken en de kerstgedachte.
  • Alle benodigde materialen worden verstrekt, dus je hoeft alleen maar je enthousiasme mee te brengen.

Of je nu een ervaren bloemschikker bent of voor het eerst met groendecoratie aan de slag gaat, deze workshop is geschikt voor alle niveaus. Nodig gerust een vriend of familielid mee.

Meer info:

• woensdag 11 december 2024 van 19.30 - 21.30 uur
  • Plaats: Atelier Natuurschatten, Hoogstraat 94, Haastrecht
  • Prijs voor leden € 25,-, niet-leden € 30,--
  • toegang voor niet-leden, wanneer het minimum niet gehaald wordt door leden
  • Min 6 / max 14 personen
  • Snoeischaar meenemen
  • Aanmelden uiterlijk 20 november 2024
  • Voor de voorwaarden klik je hier

Antwoordformulier Kerstworkshop 11 december 2024 - verplicht in te vullen velden*