Gouda ligt midden in het Groene Hart; de omgeving met o.a. Reeuwijkse Plassen is rijk aan natuurschoon, maar ook de stad zelf heeft v.w.b. tuinen en groen veel te bieden! Gouda is wereldberoemd om zijn kaas en ontvangt jaarlijks heel veel toeristen.

Wij organiseren ook elk jaar een Open Tuinendag of weekend met veel mooie tuinen, die zeker de laatste jaren steeds meer bezoekers trekken.

Onze vereniging telt veel enthousiaste leden; wil je een keer een activiteit van onze vereniging bijwonen, denk aan een interessante lezing of een excursie, dan ben je natuurlijk van harte welkom. Alle activiteiten vindt U onder het kopje agenda.

Het Beleidsplan en Vrijwilligersbeleid 2023 - 2027 van Groei & Bloei Gouda en omstreken  vind je hier