NieuwsFLITS 7 - 1 september 2023

Groei & Bloei agenda

De nieuwe G&B Agenda 2024 is uit en hij ziet er weer prachtig uit. Met mooie foto's van leden en lezers, veel ruimte voor afspraken en notities en een handig leeslintje om snel naar de lopende week te bladeren.
 Net als vorig jaar kunnen afdelingen deze agenda weer met korting bestellen. De afdelingskorting is dit keer € 5 per agenda. Je betaalt dus € 11,95 in plaats van de winkelprijs
€ 16,95!

Wil je deze agenda ontvangen: stuur dan vóór 4 september een bericht naar info(at)gouda.groei.nl

• Ophaallocatie: Steinsedijk 7a in Haastrecht
  • Betalingsgegevens volgen na de bestelling

Tulpenbollen

Zoals jullie waarschijnlijk in het laatste Verenigingsnieuws al hebben gelezen, is de oogst van de tulpen dit jaar wat beperkter vanwege het weer.
Toch heeft de vereniging voldoende 'Groei & Bloei 150' tulpen kunnen bemachtigen om deze ook net als vorig jaar met korting te kunnen aanbieden aan de afdelingen.

Via de webshop kost een pakket met 25 bollen € 11,25 exclusief verzendkosten.
 Afdelingen betalen voor zo'n pakket met 25 bollen slechts € 9,95.

Heb je interesse in de bloembollen, wees er dan snel bij en bestel deze uiterlijk 3 september a.s. via info@gouda.groei.nl

• Ophaallocatie volgt
  • Betalingsgegevens volgen na de bestelling