NieuwsFLITS 2 - 11 februari 2023

De eerste lezing van dit jaar was een groot succes met totaal 43 aanwezigen. Wim Grimme wist ons alles te vertellen over eenjarigen en toonde nog een groot aantal bloeiers waarvan veel onbekende. Een inspirerende lezing.

De extra zaai-info van Wim Grimme (beloofd!) vind je hier.

Voor de terugblik van deze lezing zie het stukje dat Gerda Huisman voor ons schreef.

Voor de AGENDA

LEZING -  maandag 20 maart om 19.30 uur bij Le Patapouf (achter ingang)

De volgende lezing op maandag 20 maart sluit mooi aan op de eerste lezing van dit jaar, want dan vertelt Marcel Batist ons alles over “Langere bloei in de tuin”.

VOORJAARSSTUK MAKEN -  zaterdagmiddag 1 april

gaan we een leuk voorjaars/paasstuk maken onder leiding van Hanneke Popering. Locatie de Kade in Gouda van 14.00-16.00 uur
Aanmelden kan al via de website

Algemene ledenvergadering en lezing

Op maandag 3 april vindt de ledenvergadering plaats om 19.30 uur bij Le Patapouf. De vergadering is, zoals het al zegt, alleen voor leden.
Tijdens deze vergadering nemen we afscheid van de secretaris Hanny Verbakel.

We zijn in de gelukkige omstandigheden dat we twee nieuwe bestuursleden mogen verwelkomen nl. Simone Abel als secretaris en Maria Ket-Martin als algemeen bestuurslid.

De stukken voor de vergadering staan op de website.

Na de ALV is er een lezing over “De Moestuin” door Wessel van Schagen.
Deze lezing begint om 20.00 uur en niet-leden zijn dan uiteraard weer welkom.