Groei & Bloei Gouda e.o. op festival 'Gouda maakt Toekomst' - zondag 2 juni a.s.

Kom je ook naar het festival ‘Gouda maakt toekomst’  op het Goudasfalt aan de Gouderaksedijk in Gouda op zondag 2 juni van 12.00 tot 19.00 uur?
Tijdens het festival maak je als bezoeker kennis met Toekomstmakers en raak je geïnspireerd om er zelf ook één te worden.
Er zijn leuke en leerzame workshops voor jong en oud, groene kunst & innovaties, inspirerende talks, straattheater en muziek die je raakt én natuurlijk is er overheerlijk vega(n) food.
Groei & Bloei Gouda is er aanwezig met een stand om onze vereniging te promoten. We verkopen plantjes vanuit de zaai- en stekgroep en kruiden.
Ook zijn er zakjes zaad om uit te delen en liggen er tijdschriften van Groei & Bloei als kennismaking met onze vereniging.
Kijk voor meer informatie op www.goudamaakttoekomst.nl/HOME/